O NAMA KONTAKT KAKO DO NAS
500C
Korištenjem tipičnog open-source pristupa (tj. neprestano razvijanje uspješnog proizvoda na temelju informacija od svojih korisnika), Centro Stile Fiat dizajn centar stvorio je 500C zajedno s mnogim zajednicama Cinquecento entuzijasta - osobito s 500 wants you web stranice - te tako ojačao poziciju modela i izreke "automobil za narod, od naroda".
Polazeći od salon verzije, uvođenje mekog krova ne mijenja pobjedničke karakteristike modela kao što su njegova četiri udobna sjedala i kapacitet prtljažnika, ali su mu ipak dodane nove funkcije koje pojačavaju užitak. To uključuje lakši pristup prtljažniku čak i kada je krov u potpunosti otvoren, zahvaljujući pametanom sustavu i paralelogram panti.
Druga jaka točka Cabriolet verzije su njegove izuzetne klime unutar automobila i akustična udobnost. Temeljito istraživanje aerodinamičkih svojstava znači da turbulencija sa otvorenim krovom je smanjena na minimum, što omogućava uživanje u svježem zraku i društvu putnika. Odluka da se ponovno interpretira originalni dizajn ali i stilski, s električnim kliznim krovom, dizajn koji zadržava oblik klasičnih Fiat 500 automobila čini 500C više od sezonskog proizvoda te se u njemu može uživati tijekom cijele godine. Ukratko, sve te značajke čine ovaj novi automobil jednim od najuspješnijih kabrioleta u modernom gradskom segmentu.
Pravi objekt dizajna je mekani krov a ističe se elegantnim električno kontroliranim pokretima i sadrži pažljivo odabrane tehničke karakteristike, od stakla stražnjih prozora do trećeg kočionog svijetla ugrađenog u sebi te je dostupan u tri boje (bjelokost, crvena i crna).
Fiat 500C je ekskluzivan što ćete osjetiti na njegovoj unutrašnjosti, koju krase vrhunska kvaliteta i vrlo poželjne tkanine, uključujući i Frau kožne presvlake te dugu listu standardne i dodatne opreme koja ovisi o tržištu: automatski klima uređaj sa inovativnim Interscope HiFi-uređajom, Blue & Me Karta s prijenosnim navigacijskim uređajom, pametan vjetar-stop, Start & Stop sustav samo su neke od novih opcija na ovom automobilu.
Slobodan i emotivan izraz automobila, Fiat 500C zadržava iste dimenzije kao osnovni model (355 cm dužine, 165 cm širine i 149 cm visine) i dijeli sva tri motora: 75 KS 1,3-litreni Multijet je turbodizel motor u kombinaciji s pet-stupanjskim ručnim mjenjačem, dva 69 KS 1,2 litre i 100 KS 1,4 litarski benzinski motori, oba dostupna s ručnim ili Dualogic robotiziranim mjenjač. Svaki motor nudi različite kvalitete, ali sva tri sadrže velikodušnost i živahan temperament, kao i visoke performanse te sofisticiranu tehnologiju. Njihove zajedničke osobine su pouzdanost i velika briga za okoliš (svi su Euro5-odobreni). Za potvrdu da je Fiat Automobiles predan zaštiti okoliša i održava mobilnost, 500C uključuje inovativan "Start & Stop" sustav koji kontrolira privremeno gašenje motora kao i njegovo ponovno pokretanje. Kada se vozilo zaustavi, ručicu mjenjača stavite u neutralnin položaj te otpuštanjem spojke motor će se ugasiti. Za ponovno pokretanje, jednostavno ručicu mjenjača opet stavite u brzinu.
Uz komercijalno lansiranje svog najnovijieg kabrioleta, Fiat 500 i dalje govori o svom statusu te potvrđuje se kao prava talijanska ikona stila te je u mogućnosti pridobiti javnost i kritičare širom svijeta. Najbolji dokaz njegovog uspjeha su 30 nagrada koje je osvojio diljem svijeta, 11 milijuna internet korisnika koji su posjetili web stranicu i više od 360.000 narudžbi na 59 tržišta na kojima se prodaje.
To je još više impresivno kada se uzme u obzir da je više od polovice prodaje zabilježeno izvan Italije (50% u Europi i 8% u ostatku svijeta). U svakoj zemlji gdje je pokrenuta prodaja, za Fiatom 500 je generiran golem interes: u Japanu, na primjer, bilo je više od 5.000 narudžbi. Također treba istaknuti da je 80% Fiat 500 klijenata odabralo najskuplje opcije i 90% njih je pitalo za Blue & Me sustav.
Ukratko, 500C je ne samo super kompaktni gradski automobil nego i prava platforma na kojima će Fiat Automobiles graditi cijelu obitelj automobila s naprednom tehnologijom i visokom pažnjom na detalje. Novi 500C predstavlja još jedan korak naprijed u tom smjeru.
"Fiat 500C nije samo otvorena verzija orginalnog 500 modela pokrenutog u srpnju 2007", objašnjava Roberto Giolito, Fiat Abarth & Style direktor. "U stvari, zahvaljujući širokom rasponu dostupnih verzija, ovaj novi model je stvarno novi automobil, s jakom ličnosti naslijeđenom od originalnog modela iz 1957. i sadrži nedvojbenu sentimentalnu vrijednost koja mu je na taj način dovela mnogobrojne obožavatelje tijekom godina. Ako, s jedne strane, Fiat 500C poštuje izvornu verziju, s druge strane ju obogaćuje novim značajkama koje, zahvaljujući stilskom izboru, svakome od nas pruža maksimalnu slobodu izbora".

Inovativni mekani krov i jedinstven stil
Krov Fiata 500C je pravi objekt dizajna, karakterizira ga sofisticirani električno kontrolirani pokreti i inovativna tehnička rješenja. Na krov je također ugrađen spojler, u boji krova, koji kreira sličnu aerodinamiku kao i salon inačica s Cx od 0,33. Ova kvaliteta stavlja Fiat 500C na vrhu svoje klase.
Udobnost putnika na stražnjim sjedalima također je dobila posebnu pozornost, a to dokazuje protok zraka koji ima brzinu od 7 m / s s otvorenim krovom. Osim toga, kada je krov spušten, treće kočiono svijetlo je tako postavljeno da se uvijek može vidjeti. Slojevite tkanine krova osiguravaju najbolju moguću izolaciju izvana i zajedno s unutarnjim oblogama stupova kompletiraju mehanizam za kontrolu otvaranja i zatvaranja krova.
Automatskim električnim platnenim krovom se može upravljati gumbom u unutrašnjosti automobila ili pomoću daljinskog upravljača.
Krov je također jednostavan za korištenje: da biste ga otvorili, samo pritisnite gumb i za manje od pola sekunde se aktivira spuštanje ili dizanje krova. Kada koristite daljinski upravljač, krov se može otvoriti samo do spojlera. Isti proces će ga i zatvoriti a iz sigurnosnih razloga krov se zaustavlja na oko 25 cm od potpunog zatvaranja (za potpuno zatvaranje potrebno je još jednom pritisnuti gumb).

Ekološki motori
Fiat 500C nudi široku paletu vrhunskih motora: dva benzinska (1.2 litreni, 69HP 8v i 1,4 litre, 100 KS 16V) i treći 1,3 litreni 75 KS 16V Multijet turbodizel sa DPF. Svaki od njih nudi različite kvalitete, ali svi su u kombinaciji s pet ili šest stupanjskim ručnim mjenjačem. (Dualogic robotizirani sekvencijalni mjenjač je dostupn za benzinske motore). Svi motori se mogu pohvaliti velikodušnosti, živahnim temperamentom, visokim performansama i sofisticiranom tehnologijom. Među njihovim zajedničkim osobinama su izvrsna pouzdanost i poštivanje okoliša: svi su u skladu sa Euro5 standardima, a 1,3-litarski Multijet opremljen je serijski dizelskim filtrom za čestice.
Fiat 500 agregati su proizvodi Fiat Powertrain Technologies (FPT), odjela Fiat grupe koji je u potpunosti odgovoran za inovacije, istraživanja, projektiranje i proizvodnju motora i mjenjača za sve vrste vozila: od automobila do kamiona, plovila i poljoprivredne opreme. S oko 20.000 zaposlenih, 16 tvornica i 11 istraživačkih centara u devet zemalja, ovaj je odjel jedan od najvažnijih igrača u globalnoj proizvodnji pogonski sklopova. U FPT-u, oko 3.000 visoko specijaliziranih inžinjera su posvećena razvoju inovativnih tehnologija. Više od 40 patenata svake godine je dokaz kvalitete i ozbiljnosti ove organizacije.
Konkretnije, dokazan i pouzdan 1242 cm3 razvija 51 kW (69 KS) pri 5.500 o / min i okretni moment od 102 Nm (10,4 kgm) pri 3.000 o / min, te daje najveću brzinu od 160 km / h (99 mph). Fiat 500C sa 1,2-litarskim motorom i ručnim mjenjač ističe se niskom potrošnjom goriva od samo 5,1 litara na 100 km u kombiniranoj vožnji uz emisiju CO2 od 119 g / km (pada na 4,8 l/100 km i 113 g / km koristeći Start & Stop sustav). Ubrzanje do 100 km/h iznosi 13,4 sekunde, što je impresivno s obzirom na potrošnju automobila. Inteligent Motor tuning je ključn, jer daje visoki okretni moment pri niskom broju okretaja (maksimiziranje zadovoljstva u vožnji i fleksibilnost motora).
Briljantni 1,4 litarski 16v motor isporučuje 73,5 kW (100 KS) pri 6.000 o / min i maksimalni okretni moment od 131 Nm (13,4 kgm) pri 4250 o / min. Razvijen uz razmišljanje o visokim performansama i niskoj potrošnji, ovaj motor stavlja Fiat 500C na vrhu svoje klase, s najvećom brzinom od 182 km / h (113mph) i ubrzanje 0-100 km / h za samo 11 sekundi. Potrošnja goriva je impresivna: u kombiniranoj vožnji, ova verzija troši samo 6,1 l/100 km (s ručnim mjenjačem), potrošnja pada na 5,8 l/100 km uz Start & Stop.
Konačno, novi automobil ne može biti bez izbora dizelskog motora a to je 1,3 16V Multijet diesel - najmanji i najnapredniji motor druge generacije common raila s direktnim ubrizgavanjem. Opremljen s fiksnom geometrijom turbo kompresora i intercoolerom, ovaj motor razvija 75 KS (55 kW pri 4.000 o / min) i 14,8 kgm okretnog momenta (145 Nm pri 1.500 okretaja u minuti). Ovaj motor pruža odlične performanse 500C: maksimalnu brzinu od 165 km / h (102 mph), ubrzanje 0-100 km / h za samo 13 sekundi. Potrošnje goriva i razina emisije CO2 su također među najboljima u segmentu: 4,2 l/100 km u mješovitim ciklusima i 110 g / km CO2. Ovaj kompaktni i tehnološki sofisticirani agregat je također po Euro5 standardima i dolazi s DPF-om kao standardnom opremom.

Start & Stop sustav
Dostupn kao dodatna oprema na dva benzinska motora, Start & Stop Vam omogućava zaustavljanje i ponovno pokretanje motora kad je motor u praznom hodu a vozilo nije u pokretu. U tim situacijama, tipično za vožnju u gustom gradskom prometu ili čekanjima na semaforima, sustav automatski isključuje motor i smanjenje potrošnju u urbanim ciklusima do 12%.
Čim pustite papučicu kočnice ili stavite auto u brzinu, sustav odmah ponovno pokreće motor. Start & Stop sustav nudi dodatne prednosti u smislu udobnosti tako da smanjuje vibracije i buku. Stoga je tehnološki inteligentno rješenje u smislu ekoloških vozila s malom potrošnjom goriva.
Konačno, Dualogic mjenjač može biti dodan kako bi se omogućilo najbolja moguća promjena brzina, te poboljšala mehanička učinkovitost. Ovaj automatizirani sustav se služi inteligentnim upravljanje rada motora, te daje nižu potrošnju goriva s smanjenom emisijom CO2 od samo 110 g / km.
Start & Stop je razvijen od strane Fiat Group Automobiles Engineering & Design odjela i od strane FPT (s važanim doprinosom vodećih imena poput Magneti Marelli i Bosch).

Facebook
Newsletter

Kontakt info
Zagrebačka 101
42000 Varaždin
Centrala: 042 / 240 273
info@autoprikratki.hr